مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-19بين الملل

دیدار هیئت طالبان با علمای مسلمان برای مشورت جهت کشورداری


هیئتی از دولت موقت افغانستان وابسته به طالبان با اعضای اتحادیه جهانی علمای مسلمان برای الهام گرفتن از ایده ها پیرامون ساخت کشور و حفظ آن و استفاده از نصایح متخصصان ملاقات کرد.

- دیدار هیئت طالبان با "علمای مسلمان" برای مشورت جهت کشورداری هیئتی از دولت موقت افغانستان وابسته به طالبان با اعضای اتحادیه جهانی علمای مسلمان برای الهام گرفتن از ایده ها پیرامون ساخت کشور و حفظ آن و استفاده از نصایح متخصصان ملاقات کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، منابع گفتند، این سفر با هدف تاکید بر تمایل طالبان به استفاده از تجربیات انجام گرفت؛ تجربیات و درس هایی که آنها را از اشتباهات دور کند تا کشور را به نحو مطلوب اداره کنند.

بنا به گفته منابع، دکتر احمد الریسونی، رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان و دکتر علی قره داغی، دبیرکل این اتحادیه در حضور محمد الیافعی از دیگر مقامات این اتحادیه از هیئت دفتر سیاسی امارت اسلامی افغانستان استقبال کردند.

ریاست هیئت طالبان را شیرمحمد عباس استانکزی، نماینده وزارت خارجه افغانستان، به همراهی مولوی مطیع الحق عضو دفتر سیاسی، سهیل شاهین سخنگوی رسمی دفتر سیاسی طالبان در بخش زبان انگلیسی و محمد نعیم، دیگر سخنگوی رسمی دفتر سیاسی برعهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیئت طالبان با علمای مسلمان برای مشورت جهت کشورداری

دیدار هیئت طالبان با علمای مسلمان برای مشورت جهت کشورداری