مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-19بين الملل

پامپئو: فعلا کره شمالی در حال سنجش دولت آمریکاست


وزیر خارجه سابق آمریکا با انتقاد از رویکرد دولت این کشور در قبال پیونگ یانگ گفت، اینک کره شمالی در حال سنجش دولت بایدن است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  وزیر خارجه سابق آمریکا هشدار داد که جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده در حال انجام اقدامات خطرناک در قبال کره شمالی است و عدم پاسخ منسجم وی به اقدام های  تحریک آمیز پیونگ یانگ اعتبار آمریکا در قبال متحدان خود که خواهان رهبری ایالات متحده هستند را به خطر می اندازد.

به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در نشست مجازی روز شنبه با حضور برخی دیپلمات های سابق آمریکایی برگزار شد، گفت: نگران هستم که ایالات متحده به سیاست صبر راهبردی در دوران اوباما بازگردد.

پامپئو به سال ها مشاجره بر سر کره شمالی توسط دولت های سابق بوش و اوباما  و تشدید تحریم ها در دوران ترامپ و سایر فشارها بر پیونگ یانگ  که منجر به نشست خلع سلاح هسته ای بین او و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی شد، اشاره کرد.

پامپئو حرکات خطرناک بایدن را در کره شمالی هدف قرار داد و با اشاره به نشانه های نگران کننده اخیر مبنی بر حرکت جدید در تحقیقات اتمی تاسیسات یونگ بیون در کره شمالی  گفت: انتخاب قاطعانه نه فشار و نه دیپلماسی به کیم و رژیمش فرصت بیشتری برای ایجاد زرادخانه خود می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: فعلا کره شمالی در حال سنجش دولت آمریکاست

پامپئو: فعلا کره شمالی در حال سنجش دولت آمریکاست