مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-19سياسي

عملیات گسترده نظامی علیه مواضع تروریست ها در اقلیم شمال عراق


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملیات سپاه در اقلیم شمال عراق گفت: تداوم حضور و شیطنت گروه های ضدانقلاب در این منطقه، با فعالیت های گسترده نظامی جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملیات سپاه در اقلیم شمال عراق، گفت: تداوم حضور و شیطنت گروه های ضدانقلاب در این منطقه، با فعالیت های گسترده نظامی جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در آیین تکریم و معارفه جانشین سابق و جدید رییس ستادکل نیروهای مسلح که امروز (یکشنبه) در این ستاد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک نعمت بزرگ و ارزشمند است که باید قدردان آن باشیم و این نعمت را برای دهه ها و قرن ها با روایتگری مناسب، با دقت، بدون اغراق و با مراقبت نسبت به تحریف آن را به نسل فعلی و آتی منتقل کنیم.

وی دفاع مقدس را یک واقعه عظیم تاریخی دانست و افزود: جوانان ما باید بدانند که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس چه افتخار و حادثه بزرگ و موفقی را رقم زده و چه پیشینه عظیم فرهنگی را در توشه خود دارد تا با بهره گیری از تجارب گران سنگ این دوره تاریخی بتوانند با سربلندی، با مشکلات آتی خود مقابله کنند و سرافرازانه کشور را به پیش ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گسترده نظامی علیه مواضع تروریست ها در اقلیم شمال عراق

عملیات گسترده نظامی علیه مواضع تروریست ها در اقلیم شمال عراق