مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 12:302021-09-19اجتماعي

استان کرمان نیازمند احداث 1000 کیلومتر راه اصلی است


مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان بیان داشت: تاکنون حدود هزار و 700 کیلومتر راه اصلی در استان ساخته شده است و احداث 1000 کیلومتر راه اصلی جزو نیازهای استان محسوب می شود.

- ، علی حاجی زاده بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و مسکن شهرستان شهربابک بیان داشت: استان کرمان به واسطه قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شرق و غرب کشور و همچنین شمال و جنوب کشور، بخش عمده ای از ترافیک حمل و نقل جاده ای کشور را بر عهده دارد.

وی افزود: تاکنون در حدود یک هزار و 700 کیلومتر راه اصلی در استان ساخته شده است که با توجه به نیاز کرمان، احداث 1000 کیلومتر راه اصلی جزو نیازهای استان محسوب می شود.

حاجی زاده با اشاره به اینکه یکی از نیازمندی های اصلی بحث مسکن، واگذاری زمین است، گفت: در شهرستان شهربابک با توجه به کمبود زمین برای تخصیص به طرح های مسکن سازی و همچنین استقبال قابل قبول مردم از این طرح ها، الحاق زمین به زمین های شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پیگیری های لازم در این زمینه انجام شده که با همت مسئولان شهرستانی در حدود 85 هکتار زمین به همین منظور به زمین های شهری الحاق شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین با توجه به مشکل عدم استفاده از ظرفیت تجاری حاشیه بزرگراه شهید سلیمانی به دلیل وجود ادارات و حصار کشی های انجام شده، اظهار داشت: تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کرمان نیازمند احداث 1000 کیلومتر راه اصلی است

استان کرمان نیازمند احداث 1000 کیلومتر راه اصلی است