مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-19اجتماعي

بازسازی و نوسازی 15 مدرسه در شهرستان بناب


هم اکنون 15 مدرسه شهرستان در حال نوسازی و بازسازی هستند که امیدواریم تا پایان سال 1401 شهرستان بناب فاقد مدارس فرسوده و تخریبی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرکت همگانی در واکسیناسیون است و تنها با واکسیناسیون عمومی می توان به ثبات و آرامش نسبی در جامعه دست یافت.

از این رو انتظار می رود آحاد مختلف مردم همکاری لازم را با مسئولین درمانی شهرستان برای انجام واکسیناسیون عمومی به عمل آورند.

وی ادامه داد: هم اکنون 15 مدرسه شهرستان در حال نوسازی و بازسازی هستند که امیدواریم تا پایان سال 1401 شهرستان بناب فاقد مدارس فرسوده و تخریبی باشد.

رییس شورای آموزش و پرورش بناب با تأکید بر ضرورت پیاده سازی عدالت آموزشی در شهرستان بناب تأکید کرد: آموزش و پرورش باید در راستای کاهش خلاء عدالت آموزشی گام بردارد و در بحث توزیع اساتید و فرهنگیان عزیز بین مدارس عدالت را کاملاً رعایت کند و این طور نباشد که معلمان مجرب در یکی دو مدرسه جمع شوند و مدارس مناطق دیگر نتوانند از ظرفیت این معلمان بهره مند شوند.

فتحی حضور تکنولوژی در زندگی روزمره خانواده ها را اجتناب ناپذیر خواند و افزود: مقاومت در برابر پیشرفت های روز چاره کار نیست بلکه بایستی خانواده ها ضمن آشنایی فرزندان خود با تکنولوژی روز مدیریت فضای مجازی آنان را در اختیار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و نوسازی 15 مدرسه در شهرستان بناب

بازسازی و نوسازی 15 مدرسه در شهرستان بناب