مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-19ورزشي

بانوان قم روی سکوی سوم انتخابی کاتا کوراش قهرمانی جهان


بانوان قمی با ایستادن در جایگاه سوم مسابقات کاتا کوراش قهرمانی کشور و انتخابی مسابقات هنرهای رزمی جهان موفق به کسب مدال برنز این پیکارها شدند.

- سمانه سلیمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از سوی فدراسیون ووشو این دوره از مسابقات انتخابی کاتا کوراش قهرمانی کشور برای شناخت برترین ها به منظور حضور در مسابقات هنرهای رزمی جهان به شکل آنلاین به انجام رسید و قمی ها سکوی سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: کسب مجوز برای حضور در مسابقات هنرهای رزمی 2021 قهرمانی جهان به میزبانی کره جنوبی موجب رقابت نزدیک ورزشکاران شرکت کننده در این انتخاب شد و بانوان ورزشکار از استان های مختلف با بهره گیری از فضای مجازی در دو گروه سنی زیر 30 و بالای 30 سال با یکدیگر رقابت کردند.

نایب رییس هیات ووشو استان قم افزود: فدراسیون ووشو این دوره از مسابقات را در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کرد و اتفاق ویژه برای ورزش بانوان قم، موفقیت خانم ها یلدا صمدی و نازنین وثیقی در کسب رتبه سوم و نشان برنز مسابقات بخش بانوان زیر 30 سال بود تا یک موفقیت دیگر در کارنامه سال 1400 ووشو قم ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: در گروه سنی زیر 30 سال بخش بانوان تیم سمنان متشکل از فاطمه فراتی و عسل کلامی در جایگاه نخست ایستاد، تیم البرز با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان قم روی سکوی سوم انتخابی کاتا کوراش قهرمانی جهان

بانوان قم روی سکوی سوم انتخابی کاتا کوراش قهرمانی جهان