مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-19سياسي

«دستمال سرخ ها» رونمایی شد/ شنیدن صدای مظلومیت بعد از 40 سال


در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از مستند «دستمال سرخ ها» در کهف الشهدای تهران برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی خانه مستند، مراسم رونمایی مستند دستمال سرخ ها به کارگردانی حنظله تاج الدینی با حضور تعدادی از اعضای بازمانده گردان دلاور دستمال سرخ ها و روایتگری حاج حسین یکتا شامگاه 27 شهریور در فضای باز کهف الشهدای تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مستند دستمال سرخ ها برای اولین بار با مرتضی پارساییان، عبدالله نوری پور، حسنعلی علی بیگی از قهرمانان بازمانده گردان دستمال سرخ ها رونمایی شد و پس از آن حاج حسین یکتا از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به ذکر خاطره ار دلاوری های شهید اصغر وصالی، شهید علی تیموری و گردان تحت فرماندهی آنها پرداخت.

مستند سینمایی دستمال سرخ ها که به روایت چگونگی شکل گیری گردان دستمال سرخ، شهادت شهید اصغر وصالی، شهید علی تیموری از فرماندهان این گردان و جنایات گروهگ تروریستی منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره دارد، سال گذشته برای اولین بار در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت نمایش داده شد.

مستند سینمایی دستمال سرخ ها به کارگردانی حنظله تاج الدینی و تهیه کنندگی حسین اسدی زاده، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج و تولید شده در خانه مستند است که روز چهارشنبه 31 شهریور و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دستمال سرخ ها» رونمایی شد/ شنیدن صدای مظلومیت بعد از 40 سال

«دستمال سرخ ها» رونمایی شد/ شنیدن صدای مظلومیت بعد از 40 سال