مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-19سياسي

بورسیه کردن دانشجویان پزشکی در حوزه سرطان در اولویت قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بورسیه کردن دانشجویان پزشکی در مقطع تحصیلی دکتری و فوق تخصصی بویژه در حوزه خون و سرطان باید در اولویت قرار گیرد.

- ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر یکشنبه در آیین بهره برداری از دستگاه شتاب دهنده بیمارستان آیت الله خوانساری اراک اظهار کرد: تأمین و بهره برداری از این دستگاه اقدام بزرگی برای استان مرکزی است و باید به اولویت ها توجه داشت، مسلماً بتن ریزی و احداث ساختمان اهمیت بالایی دارد، اما بیمارستان به شکل مناسب تجهیز شود و به مانند یک بدن سالم خدمات رسانی داشته باشد.

وی ادامه داد: باید در بهره برداری و استفاده از این دستگاه دقت عمل و دقت نظر داشت چراکه در بیمارستان امانت است، همچنین این دستگاه ها باید محکم، استوار، دقیق، قوی و حساب شده و منطقی مورد استفاده قرار گیرند و باید در نگهداری آنها کوشا بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی این نکته مهم را باید مد نظر قرار گیرند که کشور در بحث دارو و تجهیزات پزشکی و درمان وابسته است، مجلس باید به چنین اموری ورود کند، درگیر حاشیه نشود و با همکاری دولت، وزارت بهداشت و … برای ساخت تجهیزات پزشکی و حتی صادرات برنامه بدهد و حتی می توان در امر تولید واکسن با کشورهایی مانند چی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه کردن دانشجویان پزشکی در حوزه سرطان در اولویت قرار گیرد

بورسیه کردن دانشجویان پزشکی در حوزه سرطان در اولویت قرار گیرد