مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-19سياسي

تسریع در برقراری پروازهای شیراز به عراق


رییس کمیسیون شیراز سومین حرمین اهل بیت (ع) شورای شهر شیراز خواستار تسریع در برقراری پروازهای کافی از فرودگاه این کلانشتر به عراق برای انتقال زائران حسینی در ایام اربعین شد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون شیراز سومین حرمین اهل بیت (ع) شورای شهر شیراز خواستار تسریع در برقراری پروازهای کافی از فرودگاه این کلانشتر به عراق برای انتقال زائران حسینی در ایام اربعین شد.

رضا محمدیان بعد از ظهر یکشنبه 28 شهریور در صحن علنی شورای شهر شیراز به اعلام طرح کشوری ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت سیزدهم اشاره و اضافه کرد: نگاه به احداث محیط مسکونی در حاشیه و حریم شهرها به ویژه در مراکز استان ها ایده ای بسیار خطرناک است.

او تاکید کرد: افزایش مساحت شهرها بدون برنامه ریزی و بدون اجرای فضاهای خدماتی، آموزشی، فرهنگی، امنیتی و دیگر زیر ساخت ها قطعا در دراز مدت مشکلات فروانی را ایجاد می کند اما توجه ویژه به بازسازی و نوسازی ها بافت های فرسوده درون شهرها و اختصاص تسهیلات تشویقی و وام های کم بهره قطعا موثرتر خواهد بود.

این عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: همچنین نگاه ویژه به توسعه زیر ساخت های شهرهای کوچک و روستاها به ویژه در مناطق محروم و احداث مسکن در آنها، تشویق به مهاجرت معکوس با توجه به امکان زمینه سازی اشتغال و زندگی به ویژه برای قشر جوان با سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در برقراری پروازهای شیراز به عراق

تسریع در برقراری پروازهای شیراز به عراق