مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-19ورزشي

نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی فارس هستیم


استاندار فارس با تاکید بر اینکه نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی متناسب با نیازهای استان هستیم، گفت: این طرح که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهیه شده باید به صورت عملیاتی و با تکمیل زیرساخت های ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر اینکه نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی متناسب با نیازهای استان هستیم، گفت: این طرح که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهیه شده باید به صورت عملیاتی و با تکمیل زیرساخت های ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

عنایت الله رحیمی یکشنبه 28 شهریور در آیین تجلیل از قهرمانان فارسی پارالمپیک توکیو با بیان اینکه ورزش موجب نشاط و سرزندگی انسان ها می شود، گفت: قهرمانان پارالمپیک پیام آور صلح، دوستی، نشاط و امید به زندگی هستند.

او افزود: حای قدردانی و سپاس از همه قهرمانان توکیو 202 است با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در میادین بین الملی، موجب خرسندی مقام رهبری و شادی ملت ایران شدند.

استاندار فارس با ابراز امیداوری از استمرار این نوع موفقیت ها، تاکید کرد: مشکلات قهرمانان المپیک پارالمپیک به صورت عملی مرتفع شود.

رحیمی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان هم برنامه های زیرساختی و هم محتوایی خوبی داشت و موجب شد تا قهرمانان با انگیزه بیشتری ورود کنند و قه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی فارس هستیم

نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی فارس هستیم