مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-19اقتصادي

کمک 26 میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون مردم استان از طریق مراکز نیکوکاری 26 میلیارد و 715 تومان به نیازمندان کمک کرده اند.

- جاسم محمدی فارسانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله محور، مسجد محور، صنفی و مراکز تخصصی توسط مردم هر منطقه راه اندازی و مدیریت می شوند.

وی با اشاره به فعالیت 117 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، جذب خیران و جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان ازجمله اهداف راه اندازی این مراکز است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری میزان کمک های نقدی مردم استان به مراکز نیکوکاری را سه میلیارد و 360 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: همچنین مجموع کمک های غیرنقدی نیز 23 میلیارد و 355 میلیون تومان برآورد شده است.

محمدی با اشاره به راه اندازی مراکز تخصصی نیکوکاری، تصریح کرد: هشت مرکز به صورت تخصصی درزمینهٔ فرهنگی، هشت مرکز کارآفرینی به منظور ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده های نیازمند استان و شش مرکز در حوزه زکات فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت های مراکز نیکوکاری است، گفت: دارندگان تخصص های گوناگون ازجمله تدریس، تعمیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 26 میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به نیازمندان

کمک 26 میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به نیازمندان