مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-19پزشكي

پایان واکسیناسیون شاهرود تا 2ماه دیگر/دانش آموزان واکسینه می شوند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، گفت: تا دو ماه اینده کار واکسیناسیون مردم در مقابل کرونا به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه تا دو ماه آتی تمام مردم شاهرود دست کم یک دوز واکسن را دریافت کرده اند، افزود: هم اکنون به طور میانگین روزانه 18 مورد مبتلا به ویروس کرونا در زیر مجموعه این دانشگاه شناسایی می شود و در حال حاضر 110 بیمار کووید 19 در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند که نشان می دهد بیماری سیر صعودی خود را از دست داده اما همچنان باید نگران بود.

بینش درباره سال تحصیلی نیز بیان کرد: سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای دانش آموزان پایه 12 فعال شده و همچنین واکسیناسیون دانش آموزان بالای شش سال در دستور کار است که برای این منظور روز گذشته 42 هزار دُز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شد.

وی با بیان اینکه تمام دانش آموزان شاهرودی در برابر کرونا واکسینه می شوند، تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت های شهرستان برای ارتقای نظام آموزشی استفاده کرد و نباید تنها متکی به ظرفیت آموزش و پرورش بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه با اعطای واکسن به دانشگاه، روند واکسیناسیون شتاب بسیار خوبی گرفته و آماده واکسیناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان واکسیناسیون شاهرود تا 2ماه دیگر/دانش آموزان واکسینه می شوند

پایان واکسیناسیون شاهرود تا 2ماه دیگر/دانش آموزان واکسینه می شوند