مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-19اقتصادي

ادعای وزیر صنعت در مورد کاهش قیمت سیمان


در حالی در روز های اخیر مقام های مسئول از کاهش قیمت سیمان خبر می دهند که یک کارشناس صنعت سیمان می گوید علت ارزانی سیمان این است که کارخانه ها از ذخایر استراتژیک خود استفاده کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تجارت نیوز، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته کاهش یافت به گونه ای که قیمت سیمان پاکتی به زیر 25 هزار تومان رسید و قیمت سیمان فله هم حدود 18 هزار تومان ارزان تر شد.

سیدرضا فاطمی امین در جلسه ویدئوکنفرانسی با رؤسای سازمان های صمت و مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی استانی با موضوع بررسی مسائل مرتبط با صنعت سیمان، گفت: تمامی فعالان صنعت سیمان مکلف به ثبت نام در سامانه جامع تجارت و ثبت اطلاعات خرید و فروش در سامانه افق هستند.

عرضه سیمان در بورس رصد و پایش می شودوی با بیان اینکه موضوع سیمان در قالب یک برنامه سه ماهه بصورت مداوم رصد و پایش می شود، اضافه کرد: قیمت سیمان در بورس با اجرای این برنامه متعادل شد و قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: قیمت سیمان به صورت پاکتی به زیر 25 هزار تومان رسید و قیمت سیمان فله هم حدود 18 هزار تومان ارزان تر شد.

استان ها برای کاهش قیمت سیمان پای کار بیایندفاطمی امین با بیان اینکه به صورت کلان برای تعدیل قیمت سیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای وزیر صنعت در مورد کاهش قیمت سیمان

ادعای وزیر صنعت در مورد کاهش قیمت سیمان