مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-19دانش

توانمندسازی تخصصی دانشجویان علوم پزشکی قم در دستورکار جهاد دانشگاهی


روسای دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی قم و جهاد دانشگاهی واحد استان قم در نشستی مسیرهای توانمندسازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی را طرح و بررسی کردند.

- ایسنا/قم روسای دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی قم و جهاد دانشگاهی واحد استان قم در نشستی مسیرهای توانمندسازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی را طرح و بررسی کردند.

در این نشست که به میزبانی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد دکتر محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی استان، به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های جهاد دانشگاهی در استان قم پرداخت و گفت: فعالیت های پژوهشی، آموزشی، اشتغال و تجاری سازی و برگزاری دوره های مهارتی در مراکز آموزشی از جمله مهمترین فعالیت های این نهاد انقلابی هستند.

وی تأکیدات و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جهاد دانشگاهی را مورد توجه قرار داد و افزود: همچنین در زمینه فرهنگی اقدامات بسیار خوبی در جهاد دانشگاهی استان قم انجام شده است و جشنواره ها، مسابقات و نشست های تخصصی فرهنگی در حوزه های مختلف در سطح استان قم و در سطح ملی هر ساله طراحی و اجرا می شود.

در ادامه حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم به تعامل سازنده جهاد دانشگاهی با دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی برای دانشجویان در سطح دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی تخصصی دانشجویان علوم پزشکی قم در دستورکار جهاد دانشگاهی

توانمندسازی تخصصی دانشجویان علوم پزشکی قم در دستورکار جهاد دانشگاهی