مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-19اقتصادي

دفع غیر اصولی فاضلاب در محلات رشت


رییس شورای شهر رشت با اشاره به دفع غیر اصولی فاضلاب در برخی محلات رشت، گفت: این موضوع مشکلات زیست محیطی برای این محلات ایجاد کرده است.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر اداره آب و فاضلاب رشت با اشاره به توافق شورای پنجم با این اداره برای اجرای تبصره ماده سه، اظهار کرد: مقرر شده بود به منظور اعمال یکسری از هزینه ها بر روی قبوض آب بهای شهروندان با هدف تسریع و تأمین اعتبار پروژه های آب و فاضلاب رشت در دستور کار قرار گیرد.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه شورای ششم رشت پیگیر اقدامات انجام شده از درآمدهای کسب شده از محل تبصره سه توسط آب و فاضلاب است، افزود: انتظار داریم این شرکت درآمدهای کسب شده و هزینه های انجام شده از محل تبصره سه را پیرامون اجرای پروژه های آب و فاضلاب در سطح رشت شفاف سازی کند.

وی با تاکید به اینکه قرار بود تمامی درآمدهای کسب شده از این محل فقط برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب در رشت هزینه شود، گفت: متأسفانه بسیاری از محلات رشت از جمله معلولین، آب آسیاب قدیم و چند محله دیگر با مشکل فاضلاب مواجه هستند و در برخی از محلات شهر رشت شاهد دفع غیر اصولی فاضلاب هستیم.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه دفع غیر بهداشتی فاضلاب در محلات رشت، مشکلات و مخاطرات زیست محیطی فراوانی به همراه دارد، بیان کرد: ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع غیر اصولی فاضلاب در محلات رشت

دفع غیر اصولی فاضلاب در محلات رشت