مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-19پزشكي

آمار بالای فوتی های کرونایی در آذربایجان غربی


ادامه وضعیت قرمز کرونایی در آذربایجان غربی فوت 27 نفر دیگر را رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، با وجود کاهش آمار فوتی ها وبستری های کرونایی در کشور ، آذربایجان غربی همچنان وضعیت خوبی ندارد و در شبانه روز گذشته27 بیمار جدید فوت کرده اند که شامل 11 نفر در ارومیه، دوتن در اشنویه، دونفر در بوکان، یک نفر در پیرانشهر، یک تن در چایپاره، سه نفر در خوی، یک تن در شاهیندژ، یک نفر درماکو، دوتن در مهاباد، و سه نفر درمیاندواب بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه رعایت موارد بهداشتی و واکسیناسیون تنها چاره کار است ،گفت تاکنون حدود یک میلیون و 500 هزار نفر در استان واکسینه شدند.

جواد آقازاده افزود: در شبانه روز گذشته، 1142 تن در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و 365 تن از آنان در مراکز درمانی بستری شدند.

وی با اشاره به آخرین روند بستری های کرونایی در استان تصریح کرد: در حال حاضر با احتساب بستری های شبانه روز گذشته، 2241 بیمار سندرم حاد تنفسی در بخش های کرونایی و استان بستری هستند که از این تعداد 1051 نفر مشکوک و مابقی قطعی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان فوتی های کرونایی استان را تاکنون 6060 مورد اعلام کردو افزود: تاکنون 263 هزار و 786 نفر در استان به کرونا مبتلا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بالای فوتی های کرونایی در آذربایجان غربی

آمار بالای فوتی های کرونایی در آذربایجان غربی