مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-19سياسي

بوریس جانسون به اهمال در امنیت ملی متهم شد


نخست وزیر انگلیس به اتخاذ یک رویکرد غیر جدی تر برای امنیت ملی کشورش متهم شده است و قانونگذاران هشدار دادند که هیات حاکمه لندن قادر نیست هر بار با بیش از یک بحران مهم دست و پنجه نرم کند.

- نخست وزیر انگلیس به اتخاذ یک رویکرد "غیر جدی تر" برای امنیت ملی کشورش متهم شده است و قانونگذاران هشدار دادند که هیات حاکمه لندن قادر نیست هر بار با بیش از یک بحران مهم دست و پنجه نرم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نشریه هرالد، کمیته مشترک استراتژی امنیت ملی انگلیس متشکل از نمایندگان ارشد و اعضای مجلس اعیان اعلام کرد، سقوط افغانستان نشان داد که سیستم کنونی برای این انجام وظیفه کافی نیست.

با این حال، در این گزارش آمده است که اصلاحات در شورای امنیت ملی (NSC) به این معنی است که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس زمان مدیریت بر جلسات خود را حدود دو سوم کاهش می دهد.

این کمیته در گزارشی بسیار انتقادی گفت که عدم آمادگی برای خروج نیروهای بین المللی از افغانستان تنها می تواند به عنوان یک شکست سیستمیک توصیف شود.

شورای امنیت ملی انگلیس در سال 2010 به دست دیوید کامرون آغاز به کار کرد و نشست های هفتگی با حضور وزرای ارشد و روسای دفاعی و اطلاعاتی با ریاست نخست وزیر برگزار می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوریس جانسون به اهمال در امنیت ملی متهم شد

بوریس جانسون به اهمال در امنیت ملی متهم شد