مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-19اقتصادي

طرح شریکه الامام در استان همدان انجام می شود


همدان_ راهیار بنیاد هدایت استان همدان از طرح شریکه الامام در استان همدان بادف کمک به امامان روستا برای فعال سازی ظرفیت های بانوان در مساجد خبر داد.

- گفت: امام روستا می تواند فعالیت های گسترده ای در تمام ابعاد اقتصادی، فرهنگی، آموزش خانواده، قرآنی، احکام، مشکلات روستا و تمام اموری که دریک روستا مردم با آن مواجه هستند را پیگیری کند و انجام بدهد.

وی با تاکید بر اینکه حدود 50 درصد اقشار دریک روستا را بانوان تشکیل می دهند، افزود: به دلیل سنت ها و عرف هر روستا، محدودیت هایی برای روحانی در این زمینه وجود دارد و در برخی موارد یک روحانی نمی تواند ورود خوبی داشته باشد و در این شرایط، همسر امام روستا به عنوان شریکه الامام می تواند بهترین کمک و یاور او در جهاد تبلیغی باشد.

وی تصریح کرد: همان گونه که بانوان می توانند امورات منزل را تدبیر و مدیریت کنند، در بیرون از خانه و جامعه نیز می توانند نقش و ویژگی بالاتری را بر عهده بگیرند و این نقش در عرصه اجتماعی برای همسر امام روستا به عنوان شریکه الامام می تواند تحول خوبی در برنامه های بانوان ایجاد کند.

شرنجانی ادامه داد: همسر یک مبلغ و روحانی که همراه همسر خود در روستا زندگی می کند، می تواند همراه و همگام با روحانی روستا فعالیت های فرهنگی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شریکه الامام در استان همدان انجام می شود

طرح شریکه الامام در استان همدان انجام می شود