مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-19سياسي

شرکت ها و صنایع خوزستان در استخدام ها از جوانان بومی استفاده کنند


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه بیکاری زمینه ساز ناهنجاری های اجتماعی و نا امنی ها است، گفت: بیکاری در کل کشور یکی از مسایل مهم است و البته حل این مساله در خوزستان اولویت بسیار بیشتری دارد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه بیکاری زمینه ساز ناهنجاری های اجتماعی و نا امنی ها است، گفت: بیکاری در کل کشور یکی از مسایل مهم است و البته حل این مساله در خوزستان اولویت بسیار بیشتری دارد.

سردار حسن شاهوارپور در مراسم کلنگ زنی سه طرح بزرگ توسعه ای شرکت فولاد خوزستان که امروز، 28 شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: کلنگ زنی طرح های توسعه ای فولاد خوزستان، مایه امید برای تولید و اشتغال در خوزستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات خوزستان بحث بیکاری است، افزود: بیکاری در کل کشور یکی از مسایل مهم است و البته حل این مساله در خوزستان اولویت بسیار بیشتری دارد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه شرکت ها و صنایع استان در بحث استخدام ها از جوانان بومی استان استفاده کنند، گفت: درصد بیکاری در خوزستان بالاتر از متوسط کشور است و اجرای طرح های توسعه ای در خوزستان می تواند به حل مشکل اشتغال و بیکاری جوانان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ها و صنایع خوزستان در استخدام ها از جوانان بومی استفاده کنند

شرکت ها و صنایع خوزستان در استخدام ها از جوانان بومی استفاده کنند