مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-19سياسي

بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن های تقلبی


دادستان کرج از بازداشت پنج متهم در پرونده تزریق واکسن های تقلبی خبر داد و گفت: در سریع ترین زمان ممکن به پرونده رسیدگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرج، نشست شورای مدیران دادگستری کل استان البرز با هدف بررسی عملکرد دادگستری با محوریت  گزارش ابلاغی معاونت راهبردی قوه قضاییه تحت عنوان ارزیابی و تحلیل نظام مند آمار عملکرد دادگستری های سراسر کشور برگزار شد.

حسین فاضلی هریکندی در این نشست ارتقا 11 رتبه ای جایگاه استان در ارزیابی اخیر معاونت راهبردی قوه قضاییه را مرهون تلاش همه همکاران خود دانست و متذکر شد: این موفقیت در حالی کسب شده است که دادگستری کل استان جزو سه استان آخر کشور از حیث منابع انسانی است.

ارتقاء 11 رتبه ای استان البرز وی با تاکید بر نقش برنامه ریزی در ارتقای جایگاه استان تصریح کرد: تلاش همکاران قضایی و اداری و حاکم بودن روحیه جهادی منجر به این شد که در یک دوره دوساله و با اجرای برنامه های تدوین شده، جایگاه دادگستری کل استان البرز در میان دادگستری استان ها از رتبه 29کشور به رتبه14 ارتقاء یابد.

رییس کل دادگستری استان البرز حاکم بودن روحیه تحولی در دادگستری کل استان با محوریت تحول و تعالی را ویژگی مجموعه خود دانست و بیان کرد: دادگستری استان ضمن انجام اقدامات ابتکاری برای رفع مشکلات موجود و افزایش رضایت مراجعان، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن های تقلبی

بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن های تقلبی