مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-19سياسي

پوشش بیش از 90 درصدی واکسیناسیون دانشجویان بومی در زنجان


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بیش از 90 درصد دانشجویان بومی، اساتید، کارکنان و ارائه دهندگان خدمات در دانشگاه ها و مراکز عالی استان زنجان واکسینه شدند.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بیش از 90 درصد دانشجویان بومی، اساتید، کارکنان و ارائه دهندگان خدمات در دانشگاه ها و مراکز عالی استان زنجان واکسینه شدند.

خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز (28 شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به برگزاری ستاد اربعین با 12 کمیته در استان زنجان، اظهار کرد: همه الزامات بهداشتی در این زمینه تدوین و تصویب شده و فرمانداران نیز باید این ستاد را در شهرستان ها برگزار کنند.

وی در رابطه شرایط اعزام زائران و موکب داران اربعین امسال از استان زنجان، افزود: این افراد باید دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده و 72 ساعت قبل از پرواز، تست PCR منفی را به انضمام کارت واکسیناسیون همراه خود داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در اربعین حسینی امسال، مراسمی به صورت راهپیمایی در استان زنجان برگزار نخواهد شد، تصریح کرد: طبق سهمیه موکب داران، 5 موکب و 105 نفر از استان زنجان اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیش از 90 درصدی واکسیناسیون دانشجویان بومی در زنجان

پوشش بیش از 90 درصدی واکسیناسیون دانشجویان بومی در زنجان