مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-19سياسي

مسیر توسعه کشور صحیح نیست


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه توسعه کشور صحیح نیست، گفت: مسایلی که در بحث تنش آبی در خوزستان، مدیریت منابع آب، از دست رفتن جایگاه تولید فولاد خوزستان در تولید فولاد کشور و.

- ایسنا/خوزستان عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه توسعه کشور صحیح نیست، گفت: مسایلی که در بحث تنش آبی در خوزستان، مدیریت منابع آب، از دست رفتن جایگاه تولید فولاد خوزستان در تولید فولاد کشور و.

به وجود می آید، بیانگر آن است که مسیر توسعه کشور را اشتباه طی می کنیم.

مجتبی یوسفی در مراسم کلنگ زنی سه طرح بزرگ توسعه ای شرکت فولاد خوزستان که امروز، 28 شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تصمیم گیری غلط در توسعه کشور باعث از دست دادن فرصت ها شده و همچنین هزینه های سربار تولید و لجستیک را افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه راه توسعه کشور صحیح نیست، افزود: مسایلی که در بحث تنش آبی در خوزستان، مدیریت منابع آب، از دست رفتن جایگاه تولید فولاد خوزستان در تولید فولاد کشور و.

به وجود می آید، بیانگر آن است که مسیر توسعه کشور را اشتباه طی می کنیم.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه در مناطق کویری کشور حدود 20 تا 25 شرکت فولادی احداث شده است، باعث مسایلی می شود که در بخش های دیگر دچار مشکل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر توسعه کشور صحیح نیست

مسیر توسعه کشور صحیح نیست