مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-19سياسي

تجلیل از 250 یادگار دفاع مقدس در بابل/ بهره برداری از 6 واحد مسکونی مددجویان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل با بیان اینکه از 250 نفر از یادگاران و فرماندهان دفاع مقدس این شهرستان تجلیل می شود، گفت: طی هفته دفاع مقدس 6 واحد مسکونی مددجویان با اعتبار 1.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل،  مرتضی رمضانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگار اظهار کرد: همه قشرها در دفاع مقدس، نقش چشمگیری داشتند، خدا را شاکریم که برای اولین بار در طول تاریخ یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمنان قرار نگرفت، فرهنگ دفاع مقدس توانست در عرصه های مختلف ما را به پیروزی برساند.

وی با بیان اینکه استفاده از تجربه دفاع مقدس باعث عزت و افتخار هر کشور و هر ملت آزاده می شود، افزود: دشمن در برابر فرهنگ دفاع مقدس ما عاجز است، قدرت هایی که تمام امکانات خود را بسیج کرده بودند، تا به امروز نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، امروز شکست های سریالی آمریکا، یکی پس از دیگری روبروی چشم ماست، با تحریم های فلج کننده آمریکا تا به امروز پیروزی از آن ملت ما است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل بیان کرد: روایت گذشته و حال، سهم زیادی در ساختنِ روایت آینده دارد، برای برداشتن گام های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه ها درس گرفت؛ اگر از این راهبرد غفلت شود، و درست استفاده شود می توانیم سربلند بیرون بیاییم، فرهنگ عاشورایی باید در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 250 یادگار دفاع مقدس در بابل/ بهره برداری از 6 واحد مسکونی مددجویان

تجلیل از 250 یادگار دفاع مقدس در بابل/ بهره برداری از 6 واحد مسکونی مددجویان