مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-19فناوري

روش اندازه گیری امواج دکل موبایل/موارد بالاتر از استاندارد را اعلام کنید


افرادی که نسبت به میزان تشعشعات حاصل از دکل های موبایل و امواج الکترومغناطیس نگران هستند، می توانند میزان این امواج را در سامانه اندازه گیری شدت امواج الکترومغناطیس مشاهده کرده و اگر این میزان از استاندارد بیشتر باشد، - افرادی که نسبت به میزان تشعشعات حاصل از دکل های موبایل و امواج الکترومغناطیس نگران هستند، می توانند میزان این امواج را در سامانه اندازه گیری شدت امواج الکترومغناطیس مشاهده کرده و اگر این میزان از استاندارد بیشتر باشد، اقدام به شکایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رشد روزافزون کاربری سیستم های بی سیم و استفاده از امواج الکترومغناطیسی باعث گسترش رفاه و آسایش در زندگی امروز شده است.

از سوی دیگر، استفاده از وسایل و لوازم الکترونیکی در منزل، هنگام کار، اماکن عمومی و در نتیجه مواجهه با تشعشعات و پرتوهای رادیویی امری محرز و اجتناب ناپذیر است.

عدم آگاهی از چگونگی استفاده از این امکانات و مواجه با آنها، عدم آگاهی از میزان قرارگیری در معرض امواج رادیویی و عدم اطلاع از اثرات آنها روی سلامتی انسان باعث نگرانی عمومی شده است.

توصیه ITU K.

83 (توصیه نامه امواج الکترومغناطیسی) ما را در راستای اندازه گیری و پایش امواج رادیویی در هر زمان و هر مکان به منظور کاهش نگرانی های مردمی راهنمایی و هدایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش اندازه گیری امواج دکل موبایل/موارد بالاتر از استاندارد را اعلام کنید

روش اندازه گیری امواج دکل موبایل/موارد بالاتر از استاندارد را اعلام کنید