مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-19اقتصادي

خبری خوب برای کارمندان و رانندگان


اگر کارمند بانک یا هر موسسه ای هستید که کارتان با کامپیوتر هست و ساعت ها پشت سیستم می نشینید و به مانیتور نگاه می کنید قطعا به این مشکل برخورده اید که دچار خشکی، - خستگی و سوزش چشم هایتان شده اید که قطعا اگر فکری برای این معضل نکنید دیر یا زود دچار مشکلات بینایی اعم از پیر چشمی و ضعیفی چشم خواهید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت بلو بای بای، بهتر است بدانید نور منتشر شده از مانیتور یا همان نمایشگر کامپیوتر شامل سه نور قرمز ، آبی و سبز هست که نور آبی منتشر شده از نمایشگر ها به علت پرانرژی بودن به مرور به شبکیه چشم ما آسیب می رساند و موجب ضعیف شدن چشم ها طی کار با کامپیوتر می شود .

شرکت بلو بای بای bluebyby ارئه دهنده انواع عینک های مخصوص کار با کامپیوتر ، عینک مخصوص رانندگی در شب ، انواع عینک های طبی با هر شماره و عینک های آفتابی برای حفظ سلامت چشمانتان همراه شماست.

اما راه حل این موضوع چیست؟ با خرید عینک مخصوص کامپیوتر برای همیشه سلامت چشم هاتون را تضمین کنید و دیگر نگران آسیب دیدن این نعمت خدادادی نباشید چرا که عینک های مخصوص کامپیوتر با جلوگیری از ورود فرکانس های پر خطر نور آبی به چشم ها جلوگیری کرده و دیگر چشم ها دچار خشکی و خستگی حین کار با کامپیوتر نمیشود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری خوب برای کارمندان و رانندگان

خبری خوب برای کارمندان و رانندگان