مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-19سياسي

تداوم بی مهری مسئولان به موزه دفاع مقدس اردبیل/وعده نوبخت بر زمین ماند


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: بی مهری مسئولان در مسیر تکمیل موزه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و با این وضعیت نمی توان این پروژه را به اتمام رساند.

- ، علی واحد ظهر یکشنبه در آستانه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در سه سال اخیر اعتبارات فرهنگی به تدریج به صفر رسیده و به هیچ وجه با تخصیص قطره چکانی اعتبارات نمی توان یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس را به اتمام رساند.

وی با بیان اینکه از 33 یادمان شهدای استان 10 یادمان هنوز به مرحله عملیاتی و اجرایی نرسیده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد هنوز طراحی و مطالعات سه یادمان به انجام نرسیده و دلیل آن تخصیص کم اعتبارات و در برخی از سال ها عدم تأمین منابع بوده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل به وعده های مکرر مسئولان کشوری و استانی برای کمک و مساعدت با هدف تکمیل موزه دفاع مقدس گفت: در حالی که رییس سابق سازمان برنامه و بودجه در سفر به استان های دیگر به ویژه مازندران و گیلان 10 میلیارد تومان اعتبار برای موزه دفاع مقدس اختصاص داده بود به دنبال پیگیری ها و سفر نوبخت به اردبیل قول پرداخت 22 میلیارد تومان اعتبار داده بود که از این رقم در مقطع کنونی و با شدت گرفتن تورم بی سابقه پرداختی ها تنها به 11 میلیارد تومان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بی مهری مسئولان به موزه دفاع مقدس اردبیل/وعده نوبخت بر زمین ماند

تداوم بی مهری مسئولان به موزه دفاع مقدس اردبیل/وعده نوبخت بر زمین ماند