مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-19اقتصادي

هوای مطبوع با سیستم VRF


بدون شک در زمان خرید سیستم های وی آر اف با گزینه های متنوعی در بازار روبه رو می شوید، پس برای یک انتخاب بهتر این مطلب را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، واژه VRF مخفف عبارت انگلیسی Variable Refrigerant Flow به معنای جریان مبرد متغیر است؛ که در واقع یکی از سیستم های تهویه مطبوع به شمار می آید و به کنترل جریان متغیر سیال در پنل های داخلی سیستم اشاره دارد.

به زبان ساده تر، وی آراف را می توان یکی از مدرن ترین سیستم های تهویه مطبوع دانست که امکان تامین سرمایش و گرمایش را با حداقل مصرف انرژی برای ساختمان فراهم می کند.

انعطاف پذیری این سیستم در نصب و راهاندازی و کارایی آن باعث شده است که اغلب مهندسان آن را در انواع کاربری ساختمان ها همچون هتل ها، مراکز تجاری، برج های مسکونی و ساختمان های اداری استفاده کنند.

انعطاف پذیری و تطبیق پذیری سیستم های VRF با نیاز کاربر در بخش های مختلف را می توان بزرگ ترین نقطه ی قوت این تکنولوژی به شمار آورد؛ یعنی کاربر می تواند درجه و میزان دما را در هر یک از اتاق های ساختمان با توجه به نیاز خودتنظیم کند و تغییر دهد.

شاید بتوان گفت ویژگی های اصلی وی آراف در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه مطبوع در این است که جهت تامین گرمایش نیازی به موتورخانه وجود ندارد و در مقایسه با سایر سیستمها مصرف انرژی پایینی داشته و در برخی مدلها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای مطبوع با سیستم VRF

هوای مطبوع با سیستم VRF