مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-19بين الملل

کلمبیا شرکت مادورو در اجلاس بلوک منطقه ای سلاک را محکوم کرد


دولت کلمبیا از شرکت نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا در اجلاس سازمان موسوم به جامعه کشورهای آمریکایی لاتین و حوزه کاراییب (سلاک) CELAC در شهر مکزیکو سیتی انتقاد کرد.

- دولت کلمبیا از شرکت نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا در اجلاس سازمان موسوم به جامعه کشورهای آمریکایی لاتین و حوزه کاراییب (سلاک) CELAC در شهر مکزیکو سیتی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه کلمبیا در بیانیه ای اعلام داشت: دولت کلمبیا همچون کشورهای دیگری که قدرت دوفاکتوی اعمال شده از سوی نیکولاس مادورو، در ونزوئلا در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 20 مه 2018 را نادیده گرفته اند، مخالفتش را با شرکت او در ششمین اجلاس سران کشورها و دولتهای سازمان سلاک ابراز می کند.

این وزارتخانه مدعی شد دولت مادورو از اصول دموکراتیک و حقوق بشر فاصله گرفته و بحرانی انسانی در ونزوئلا را نادیده می گیرد.

دلسی رودریگز، معاون رییس جمهور ونزوئلا نیز که او هم روز شنبه در اجلاس سازمان سلاک شرکت کرد، در خصوص این واکنش کلمبیا اظهار نظر کرده و در توییتر گفت، کلمبیا در این رویکرد جنگ طلبش منزوی تر از هر زمان شده است.

همچنین اروگوئه و پاراگوئه هم از بابت شرکت مادورو در اجلاس سلاک در مکزیک ابراز نارضایتی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلمبیا شرکت مادورو در اجلاس بلوک منطقه ای سلاک را محکوم کرد

کلمبیا شرکت مادورو در اجلاس بلوک منطقه ای سلاک را محکوم کرد