مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-19سياسي

نامه رییس سازمان سنجش به قالیباف/ قصد خروج از کشور ندارم


رییس سازمان سنجش آموزش کشور در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی ادعای یک نماینده مبنی بر قصد وی در خروج از کشور را تکذیب کرد.

- ، دکتر ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور در نامه ای به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ادعای احمد نادری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.

خدایی در این نامه با اشاره به نامه احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دادستان کل کشور مبنی بر قصد خروج از کشور رییس سازمان سنجش به بهانه فرصت مطالعاتی، آمده است: با توجه به اینکه اینجانب تابحال درخواستی از دانشگاه محل استخدام و هیچ مرجع قانونی دیگری جهت فرصت مطالعاتی نداشته ام، این مطلب کذب محض است.

رییس سازمان سنجش در این نامه از قالیباف درخواست کرده است بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نسبت به نشر اکاذیب از سوی این نماینده رسیدگی قانونی صورت گیرد.

احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رییس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در نامه ای به دادستان کل کشور خواستار ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش شده بود.

در بخشی از نامه نادری آمده است: نظر به تصویب قاطع نمایندگان مردم شریف ایران در صحن مجلس شورای اسلامی مبنی تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس سازمان سنجش به قالیباف/ قصد خروج از کشور ندارم

نامه رییس سازمان سنجش به قالیباف/ قصد خروج از کشور ندارم