مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-19سياسي

10 سناریو برای بازگشایی مدارس در مهر 1400


معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به 10 اصلی که باید در بازگشایی مدارس و آموزش های حضوری در کنار سایر آموزش ها رعایت شود، گفت:  اولین اصل بازگشایی مدارس به صورت تدریجی است و تدریجی بودن به مفهوم این است که از اول مهر نه مدارس 100 درصد حضوری است و 100 درصد مجازی .

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به 10 اصلی که باید در بازگشایی مدارس و آموزش های حضوری در کنار سایر آموزش ها رعایت شود، گفت:  اولین اصل بازگشایی مدارس به صورت تدریجی است و تدریجی بودن به مفهوم این است که از اول مهر نه مدارس 100 درصد حضوری است و 100 درصد مجازی بلکه بر اساس اطلس یادگیری آموزش ها ترکیبی خواهد بود.

سید جواد حسینی، امروز یکشنبه 28 شهریور در سفر به خراسان جنوبی با بیان اینکه زیست بوم کرونا موجب افت کیفیت نظام یاددهی و یادگیری شد، گفت: افزایش کیفیت نظام یادگیری، عامل توسعه و رشد کشورها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: استراتژی آموزش و پرورش بازگشایی تدریجی مدارس با رویکرد حفظ سلامت دانش آموزان و ارائه آموزش های ترکیبی است.

وی با بیان اینکه چرایی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو گفت: کرونا شرایط مبهم و ناخواسته ای را ایجاد کرد و اولین مکانی که تحت تاثیر قرار گرفت، مدارس بودند که تعطیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سناریو برای بازگشایی مدارس در مهر 1400

10 سناریو برای بازگشایی مدارس در مهر 1400