مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-19بين الملل

جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی را مسؤول جان 6 اسیر زندان جلبوع دانست


جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل هرگونه تعرض به جان شش اسیر فلسطینی دانست که اخیرا موفق به فرار از زندان جلبوع شدند اما ارتش این رژیم دوباره آنها را بازداشت کرد.

- جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل هرگونه تعرض به جان شش اسیر فلسطینی دانست که اخیرا موفق به فرار از زندان جلبوع شدند اما ارتش این رژیم دوباره آنها را بازداشت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، این جنبش در بیانیه امروز خود تاکید کرد: به این اسرا تعهد می دهیم که به تلاش هایمان برای آزاد کردنشان ادامه دهیم و این مساله از مهمترین وظایف و یک اولویت است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه ملت فلسطین را به آغاز راهپیمایی هایی در حمایت از خانواده های این شش اسیر و اعلام همبستگی با تمامی اسرای زندان های رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

شاخه های نظامی مقاومت نیز با تاکید بر اینکه این نبرد ادامه دارد و حساب و کتاب تنها با رفتن دشمن بسته خواهد شد، حفظ حالت آماده باش و آمادگی بالا را برای دفاع از اسرا خواستار شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز ایهم کممجی و مناضل انفیعات، دو اسیر همچنان متواری عملیات فرار از زندان جلبوع را در شمال کرانه باختری اشغالی بازداشت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی را مسؤول جان 6 اسیر زندان جلبوع دانست

جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی را مسؤول جان 6 اسیر زندان جلبوع دانست