مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-19سياسي

مرکز پژوهش های شورای شهر پل ارتباطی با نخبگان است


عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم، مرکز پژوهش های این شورا را پل ارتباطی آن با نخبگان و مراکز علمی و تخصصی دانست و بر ضرورت تقویت جایگاه اصلی و نظارتی شورا تأکید کرد.

- معصومه آمره امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که نگاه وی به جایگاه و اهمیت شورای اسلامی شهر، پیش و پس از ورود به آن تغییری نکرده است اظهار کرد: امروزه ضرورت تقویت جایگاه اصلی و نظارتی شورا بیش از پیش احساس می شود، به بیان دیگر لازم است تا تعاملات شورای اسلامی شهر به شهرداری معطوف نباشد و تعاملات برون سازمانی به دیگر دستگاه ها را نیز در دستور کار قرار دهد.

وی با تاگید بر این که مسئله مدیریت شهری فراتر از امور شورا و شهرداری و شامل تمامی مسائل مربوط به اداره یک شهر است خاطرنشان کرد: قطعا حضور اعضای شورا در محله های شهر و بازدید میدانی از پروژه های در حال اجرا در کنار برگزاری جلسات و نشست هایی با نخبگان رشته های گوناگون سبب درک بهتر از مسائل و مشکلات مردم می شود و  نتیجه این اقدامات در تصمیم گیری های مدیریت شهری اثرگذار خواهد بود.

آمره درباره پیشنهاد راه اندازی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر قم نیز یادآور شد: باید گفت هر طرح شورا و یا لایحه شهرداری برای تصویب نهایی نیازمند مبانی کارشناسی است و از این رو لازم است تا این مبانی بر پایه بررسی آن طرح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش های شورای شهر پل ارتباطی با نخبگان است

مرکز پژوهش های شورای شهر پل ارتباطی با نخبگان است