مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-19سياسي

بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن های تقلبی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به رسیدگی در سریعترین زمان ممکن به پرونده واکسن های تقلبی گفت: در این پرونده پنج نفر بازداشت شدند و در کمتر از 10 روز تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است.

- ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به رسیدگی در سریعترین زمان ممکن به پرونده واکسن های تقلبی گفت: در این پرونده پنج نفر بازداشت شدند و در کمتر از 10 روز تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است.

حسن مددی در نشست ارزیابی و تحلیل نظام مند آمار عملکرد دادگستری های سراسر کشور با اشاره به برنامه دادستانی برای افزایش بازدید از ندامتگاه ها گفت: دستور ویژه به زندان های استان داده شده تا برنامه مدون را برای ملاقات زندانیان با قضات تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مددی با اشاره به ایجاد واحد تشکیل پرونده شخصیت، بیان کرد: دادستانی این آمادگی را دارد با توجه به استقرار مددکار و روانشناس در این واحد به کلیه حوزه های قضایی که در این زمینه نیازمند تشکیل پرونده هستند کمک کند و ظرفیت های خود را در اختیار آن ها قرار دهد.

وی گفت: در ماه گذشته چندین مورد پرونده قضایی مهم در کرج تشکیل شد که مهمترین آن ها بازداشت زورگیران خشن اتوبان تهران- قزوین بود که در کمترین زمان با تکمیل تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن های تقلبی

بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن های تقلبی