مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-19سياسي

رونمایی از 15 اثر در حوزه های ترجمه، کتاب های روایت مستند مردمی و کتب پژوهشی


مدیر گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: این گروه در هفته دفاع مقدس از 15 اثر خود در حوزه های ترجمه، کتاب های روایت مستند مردمی شامل خاطرات و زندگینامه شهدا و کتب پژوهشی در سه بخش اجتماعی، - مدیر گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: این گروه در هفته دفاع مقدس از 15 اثر خود در حوزه های ترجمه، کتاب های روایت مستند مردمی شامل خاطرات و زندگینامه شهدا و کتب پژوهشی در سه بخش اجتماعی، فرهنگی و سیاسی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی قاضی، با اشاره به رونمایی آثار تازه منتشر شده این گروه در مراسم یادها و نام ها توضیح داد: کتاب صحیفه دفاع روزشمار بیانات حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس به قلم جمعی از نویسندگان و با تایید مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) منتشرشده است.

کتاب چشم هایی که نوشتند ، دیگر اثر تازه منتشر شده این گروه است که در خصوص یک جانباز به نام حاج کاظم سلیمیان می باشد که با چشم هایش خاطراتش را نوشته است و علی هاشمی این خاطرات را کامل کرده و به صورت کتاب درآورده است.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس خاطرنشان کرد: کتاب بخیه های نفتی خاطرات حاج احمد خاکشور مسئول واحد بهداری لشکر 5 نصر بودند، خانم مرضیه مختاری در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 15 اثر در حوزه های ترجمه، کتاب های روایت مستند مردمی و کتب پژوهشی

رونمایی از 15 اثر در حوزه های ترجمه، کتاب های روایت مستند مردمی و کتب پژوهشی