مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-19اقتصادي

وزیر بهداشت: طرح خانه به خانه واکسیناسیون کرونا اجرا می شود/ لزوم قرنطینه هوشمند


امیدواریم تولید داخل به نتایج خوبی رسیده و در آینده ای نزدیک به تولید انبوه برسیم تا در آینده واکسن خارجی وارد نکرده و پس از عبور از مرحله بحران و کمک گرفت از واکسن های خارجی، - امیدواریم تولید داخل به نتایج خوبی رسیده و در آینده ای نزدیک به تولید انبوه برسیم تا در آینده واکسن خارجی وارد نکرده و پس از عبور از مرحله بحران و کمک گرفت از واکسن های خارجی، برای دُزهای یادآور بر تولید داخل تکیه کنیم.

وزیر بهداشت: با انجام دادن واکسیناسیون کرونا بسیاری از محدودیت ها تغییر کرده است و قرنطینه هوشمند عملی می شود و مردم می توانند هر اقدامی را به شرط تزریق واکسن انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی با بیان اینکه تبلیغات دشمن در جهت مایوس کردن مردم است، تصریح کرد: در واقع ما در بحران ها با ظرفیت های خود بیشتر آشنا می شویم و بحران ها ما را به نقاط قوت مان نزدیک می کند.

وزیر بهداشت با اشاره به موج پنجم کرونا در کشورمان اضافه کرد: در دوماه اخیر با اوج شیوع کرونا مواجه بودیم و قریب به 120 هزار نفر از هموطنانمان فوت کردند و خانواده های زیادی عزادار شدند؛ اکنون شرایط سختی را سپری می کنیم.

وی گفت: شاید تا چندماه قبل ناامیدی گسترده ای در کشور حاکم بود و تعداد زیادی از فضا های مجازی و رسانه های معاند نیز سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: طرح خانه به خانه واکسیناسیون کرونا اجرا می شود/ لزوم قرنطینه هوشمند

وزیر بهداشت: طرح خانه به خانه واکسیناسیون کرونا اجرا می شود/ لزوم قرنطینه هوشمند