مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-19اجتماعي

بهره مندی اتباع خارجی از خدمات آموزشی، درمانی و معیشتی هلال احمر کرمان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در نشست مشترک با تیم msf خبر داد: برای پناهندگان، مهاجرین و اتباع خارجی در چهار حوزه آموزش های همگانی و مخاطرات، - ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در نشست مشترک با تیم msf خبر داد: برای پناهندگان، مهاجرین و اتباع خارجی در چهار حوزه آموزش های همگانی و مخاطرات، خدمات بهداشتی و توانبخشی، حمایت معیشتی و کمک هزینه درمانی خدمات گسترده ای در سراسر استان کرمان ارائه شده است.

رضا فلاح امروز 28 شهریورماه در نشست مشترک با تیم msf، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان و تیم pdA، اقدامات و عملکردهای جمعیت هلال احمر را در حوزه های مختلف آموزشی، درمانی، معیشتی و توانبخشی برای پناهندگان، مهاجرین و اتباع خارجی ارائه کرد.

وی افزود: با توجه به اوضاع و شرایط نامطلوب کشور افغانستان از قبیل وقوع جنگ های متوالی، بیکاری جوانان و فقر حاکم در این کشور و هجوم مردم این کشور به استان های همجوار با مرز افغانستان باعث شده که تعداد زیادی از افاغنه در استان کرمان سکونت یابند.

فلاح به وسعت و تنوع خدمات کشاورزی و صنعتی و حضور افاغنه برای اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: اتباع خارجه افغان و پاکستانی جهت عزیمت به سایر استان ها از محورهای مواصلاتی استان کرمان عبور می کنند و این امر باعث شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی اتباع خارجی از خدمات آموزشی، درمانی و معیشتی هلال احمر کرمان

بهره مندی اتباع خارجی از خدمات آموزشی، درمانی و معیشتی هلال احمر کرمان