مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-19سياسي

هشتم مهر ماه به عنوان روز فرهنگی نظرآباد تعیین شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از تصویب هشتم مهر ماه به عنوان روز فرهنگی نظرآباد در چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از تصویب هشتم مهر ماه به عنوان روز فرهنگی نظرآباد در چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

فریدون محمدی روز یکشنبه 28 شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعیین هشتم مهرماه روز ثبت محوطه باستانی ازبکی در فهرست آثار ملی به عنوان روز فرهنگی نظرآباد از مهمترین مصوبات اخیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظرآباد است که به اتفاق آرا و با نظر مساعد امام جمعه شهرستان، فرماندار و سایر اعضای حقیقی و حقوقی به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: طرح اولیه نامگذاری هشتم مهر ماه که مصادف با سالروز ثبت محوطه ازبکی در فهرست آثار ملی است به عنوان روز فرهنگی نظرآباد با در نظر گفتن رویکردهای متفاوت از طرف تمامی اعضا و نهادهای مربوطه از جمله میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیگیری شده و به نتیجه رسیده است.

وی افزود:این تصمیم با در نظر گرفتن جامعیت، فراگیر بودن، قدمت 9000 ساله تاریخی و نیز تعیین محوطه ازبکی به عنوان نماد فرهنگی شهرستان گرفته شده و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتم مهر ماه به عنوان روز فرهنگی نظرآباد تعیین شد

هشتم مهر ماه به عنوان روز فرهنگی نظرآباد تعیین شد