مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-19اقتصادي

مدیریت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و غذایی کشور یکپارچه می شود


مدیریت یکپارچه بر زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و غذایی در کشور با اجرای قانون تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی حاکم می شود.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رییس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی با بیان این مطلب افزود: با اجرای این قانون در بخش کشاورزی، کمتر دچار پراکندگی در برنامه ریزی و سیاستگذاری در حوزه زنجیره ارزش خواهیم شد، ضمن آن که مدیریت زنجیره ارزش محصولاات کشاورزی و غذایی به صورت واحد انجام خواهد شد.

علی کیانی راد گفت: مدیریت واحد، مراحل پیش از تولید تا مصرف را در بر می گیرد و وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی بخش، وظیفه مدیریت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و غذایی را بر عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به این که طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی در 14 ماده از سوی کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تهیه و پس از بررسی طی چند ماه در صحن علنی به تصویب اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است، اظهار داشت: این طرح برای بررسی، تایید نهایی و تبدیل به قانون به شورای نگهبان ارسال شده است.

کیانی راد درباره جزییات این طرح گفت: یکی از موارد مندرج در طرح فوق این است که دولت ها و سیاستگذاران در طول زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و غذایی باید نقش هدایت کننده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و غذایی کشور یکپارچه می شود

مدیریت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و غذایی کشور یکپارچه می شود