مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-19اقتصادي

وزارت نیرو برای لوله گذاری 8 کیلومتر آب شرب گرمسار موافقت کرد


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس از موافقت وزارت نیرو برای لوله گذاری هشت کیلومتر آب شرب گرمسار خبر داد و گفت: برای این طرح 147 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.

- ، اردشیر مطهری ظهر یک شنبه در جلسه شورای اداری گرمسار به میزبانی سالن جلسات شهید صبوری گرمسار ضمن اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو و بهداشت بابیان اینکه مسئله آب شرب گرمسار به یک معضل و حرکت دست نیافتنی تبدیل شده بود، ابراز داشت: لوله گذاری 15 کیلومتر مسیر سال ها در دل خاک اجرا و بلااستفاده مانده و شرکت پیمانکار کار را رها کرده بود.

وی ضمن بیان اینکه از ورودی گرمسار مرز استان 23 کیلومتر مسیر وجود دارد که باید هشت کیلومتر دیگر آن لوله گذاری شود، ابراز داشت: توانستیم وزیر نیرو و آبفا را مجاب کنیم تا بااعتبار 147 میلیارد تومان در حوزه لوله گذاری فاز اول ورودی گرمسار و از خروجی استان در تهران به عنوان فاز دوم 22 کیلومتر انجام شود.

کلید خوردن 2 پروژه بزرگ در گرمسار نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه در این نشست بنا شد لوله گذاری اجرا شود تا مردم از آب پیش تصفیه خانه و پس تصفیه خانه بدون املاح معدنی بهره مند شوند، ابراز داشت: این طرح طبق مصوبه سال 1401 افتتاح می شود و امیدواریم به سمتی گام برداریم تا آثار و برکات طرح به زودی عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو برای لوله گذاری 8 کیلومتر آب شرب گرمسار موافقت کرد

وزارت نیرو برای لوله گذاری 8 کیلومتر آب شرب گرمسار موافقت کرد