مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-19اجتماعي

تراکم کلاس ها و تفاوت حقوق بخش آموزش و اداری آموزش و پرورش بیرجند


تراکم کلاس ها و تفاوت حقوق بین بخش آموزش و اداری، از چالش های مهم آموزش و پرورش است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر آموزش و پرورش بیرجند گفت: تراکم کلاس ها و تفاوت حقوق بین بخش آموزش و اداری، از چالش های مهم آموزش و پرورش است.

محمدحسین یکه خانی، امروز یکشنبه 28 شهریور در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مدیران شهرستان ها و مناطق استان که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در بحث کمبود نیروی انسانی در دوره ابتدایی و جنسیت آقا بسیار با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم؛ با توجه به پذیرفته شدن بیشتر بانوان طی سال های گذشته در دانشگاه فرهنگیان حال استان به ویژه بیرجند با کمبود نیروی انسانی آقا مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به چالش های حوزه آموزش و پرورش در استان اشاره و اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در خراسان جنوبی مهم ترین چالش در حوزه آموزش و پرورش است.

مدیرآموزش و پرورش بیرجند با بیان اینکه برای شهرستان های استان سرباز معلم نیز در نظر گرفته شود، بیان کرد: کمبود سرانه آموزشی در استان از دیگر چالش های حوزه آموزش و پرورش است؛ در حالی که سرانه هر دانش آموز در خراسان جنوبی 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم کلاس ها و تفاوت حقوق بخش آموزش و اداری آموزش و پرورش بیرجند

تراکم کلاس ها و تفاوت حقوق بخش آموزش و اداری آموزش و پرورش بیرجند