مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-19سياسي

خودباوری از برکات مهم دوران دفاع مقدس است


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خودباوری، یکی از برکات مهم دوران دفاع مقدس که پس از چهار دهه از آن استفاده می کنیم.

- ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خودباوری، یکی از برکات مهم دوران دفاع مقدس که پس از چهار دهه از آن استفاده می کنیم.

سردار علی رزمجو ظهر امروز به مناسبت سالروز هفته دفاع مقدس در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس 858 برنامه در سراسر استان بوشهر به همت نواحی، حوزه ها، پایگاه های سلامت و معاونت ها با محوریت حفظ آثار نشر و ارزش های دفاع مقدس با شعار محوری ما مقتدریم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ما در کوران جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید خودمان را باور داشته باشیم، تصریح کرد: خودباوری، یکی از برکات مهم دفاع مقدس که از زمان دفاع مقدس و پس از چهار دهه از آن استفاده می کنیم به ویژه با باور به نیروی انسانی جوان اما خداجو و خدامحور توانسته ایم به خوبی از کشور دفاع کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه رشد باورهای دینی یکی دیگر از برکات دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مشخص شد باورهای دینی و موفقیت ها رابطه مستقیم با یکدیگر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودباوری از برکات مهم دوران دفاع مقدس است

خودباوری از برکات مهم دوران دفاع مقدس است