مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-19سياسي

دلیل انحلال دفتر اوقاف و امور خیریه در سلطانیه چیست؟


تراز نبودن درآمد و هزینه اوقاف و ناتوانی این اداره در تأمین حقوق نیروی انسانی، از دلایل منحل شدن دفتر اوقاف و امور خیریه در سلطانیه عنوان شده است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: تراز نبودن درآمد و هزینه اوقاف و ناتوانی این اداره در تأمین حقوق نیروی انسانی، از دلایل منحل شدن دفتر اوقاف و امور خیریه در سلطانیه عنوان شده است.

حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد از نحوه استقرار دفاتر و نمایندگی های ادارات کل و دستگاه های اجرایی در این شهرستان، اظهار کرد: سلطانیه به مدت 9 سال است که شهرستان شده اما هنوز ادارات مورد نظر به طور کامل در آن مستقر نشده است.

وی با بیان اینکه این کاستی ها در حالی است که شأن این شهرستان با پیشینیه تاریخی قوی و استقرار گنبد جهانی سلطانیه به عنوان یکی از شاهکارهای معماری جهان بیش از این است، ادامه داد: برای توسعه روزافزون و مدنظر مردم باید نمایندگی ها با برنامه و نیروی قوی در آن فعالیت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه تعدادی از ادارات و نهادها همچون سازمان صمت، ستاد اقامه نماز، بسیج دانش آموزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اوقاف و امور خیریه در یک مدرسه قدیمی مستقر هستند و در واقع هر کلاس این مدرسه یک اداره یا دفتر نمایندگی است، تاکید کرد: پارسال مرکز کارگزاری تامین اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل انحلال دفتر اوقاف و امور خیریه در سلطانیه چیست؟

دلیل انحلال دفتر اوقاف و امور خیریه در سلطانیه چیست؟