مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-19ورزشي

تلاش دوومیدانی کار پارالمپیکی برای کسب 3 مدال طلا در پارآسیایی چین


دارنده مدال طلا بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: با هدف گذاری انجام شده به دنبال کسب 3 مدال طلا در پرتاب نیزه، دیسک و وزنه در بازیهای پارآسیایی چین هستم.

- دارنده مدال طلا بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: با هدف گذاری انجام شده به دنبال کسب 3 مدال طلا در پرتاب نیزه، دیسک و وزنه در بازیهای پارآسیایی چین هستم.

حامد امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از کسب مدال طلا پرتاب نیزه در بازیهای پارالمپیک توکیو، بدون هیچ وقفه ای تمرینات خود را در دوومیدانی آغاز کردم و هدفم بر این است که در ماده دیسک، وزنه و نیزه برای اولین بار در بازیهای پارآسیایی چین به 3 مدال طلا دست پیدا کنم.

وی درباره وضعیت آسیب دیدگی دست راستش گفت: آسیب دیدگی دستم کاملا بهبود پیدا نکرده و در درمان هستم، البته پس از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو انگیزه ام برای حضور در بازیهای پارآسیایی چین چند برابر شد و بدون توجه به آسیب دیدگی سعی دارم بهترین عملکرد را در چین داشته باشم.

امیری در پایان گفت: برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو و کسب مدال طلا در این رویداد مهم سختی های زیادی کشیدم که این سختی ها نشان داد که برای رسیدن به هر هدفی با وجود تمام مشکلات باید جنگید، بنابراین از این تجربه به خوبی استفاده خواهم کرد تا در بازیهای پارآسیایی چین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دوومیدانی کار پارالمپیکی برای کسب 3 مدال طلا در پارآسیایی چین

تلاش دوومیدانی کار پارالمپیکی برای کسب 3 مدال طلا در پارآسیایی چین