مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-19ورزشي

فرمول های قوی شدن را کشف کرده ایم


ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا بن دندان مسلح به پیروزی دست یافت و مهمترین دستاورد هشت سال جنگ، - ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا بن دندان مسلح به پیروزی دست یافت و مهمترین دستاورد هشت سال جنگ، کشف فرمول قوی شدن است.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی یکشنبه 27 شهریورماه در نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار محوری ما مقتدریم و با توجه به شرایط کرونایی برنامه های فرهنگی، ورزشی، هنری و .

برگزار می شود.

وی گفت: دفاع مقدس از هجوم وحشیانه نیروهای بعثی عراق به محدوده جغرافیایی ایران اسلامی شروع شد تا خاک این سرزمین را از محدوده جغرافیایی آن جدا کنند که با مقاومت ملت ایران با شکست مواجه شدند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال فروپاشی نظامی بودند که مدت زمان کوتاهی از شکل گیری آن می گذشت و در این میان ملتی مقاوم در برابر تعدی دشمنان ایستادند و امروز در چهل و یکمین سالروز دفاع مقدس بار دیگر این اقتدار را به رخ جهانیان خواهد کشاند و نشان خواهند داد که ما همچنان مقتدریم.

وی با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس فرمول قوی شدن را کشف کردیم، افزود: با ایمان به خدا و اراده مصمم قوی شدیم و دشمن تا دندان مسلح را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمول های قوی شدن را کشف کرده ایم

فرمول های قوی شدن را کشف کرده ایم