مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-19اقتصادي

دومین مرحله طرح «نذر آب 4» در مهرستان اجرا شد


مدیرعامل هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: دومین مرحله طرح «نذر آب 4» در راستای کاهش تنش آبی برای مردم توسط جمعیت هلال احمر استان های آذربایجان شرقی و غربی در شهرستان مهرستان اجرا شد.

- زاهدان - مدیرعامل هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: دومین مرحله طرح نذر آب 4 در راستای کاهش تنش آبی برای مردم توسط جمعیت هلال احمر استان های آذربایجان شرقی و غربی در شهرستان مهرستان اجرا شد.

علیرضا میربهاء الدین در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: طرح نذرآب 4 مانند سال های گذشته در مناطق کمتر برخوردار و درگیر با تنش آبی اجرا شده و هلال احمر در این مناطق؛ خدمات معیشت محور، سلامت محور و تأمین آب شرب سالم را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: هدف از انجام طرح نذرآب 4 ، تأمین آب پایدار با استفاده از ظرفیت داوطلبان و خیرین است.

وی گفت: همچنین تعداد 10 روستا توسط جمعیت هلال احمر مهرستان شناسایی شده است، که در بحث لوله کشی جهت تأمین آب شرب و همچنین احداث مدرسه در کنار مردم باشیم.

میربهاءالدین بیان داشت: تا کنون بیش از 3 میلیارد تومان جهت آبرسانی و یک میلیارد تومان در بحث سبدهای معشیتی و بهداشتی هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرحله طرح «نذر آب 4» در مهرستان اجرا شد

دومین مرحله طرح «نذر آب 4» در مهرستان اجرا شد