مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-19اقتصادي

کاهش 70درصدی منابع آب سدستارخان اهر/ ذخایر آب تا آبان کفاف می دهد


فرماندار شهرستان اهر با انتقاد از دخالت ها در توزیع منابع آب سد ستارخان اهر افزود: 70 درصد منابع آب سد ستارخان کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول خدابخش ظهر یک شنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اهر با انتقاد از دخالت ها در توزیع منابع آب سد ستارخان افزود: طبق پیش بینی های هواشناسی؛ تا آذرماه بارندگی آن چنانی وجود ندارد و با توجه به کاهش چشمگیر منابع آب سد ستارخان احتمالاً در تأمین آب شرب با چالش جدی مواجه شویم.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه مصرف آب در شهرستان اهر 2.

5 برابر استاندارد است، گفت: آب در سد ستارخان در حدود 4 میلیون مترمکعب وجود دارد اما نهایتاً تا آبان ماه ذخایر منابع آب در شهرستان اهر داریم.

وی بر لزوم ارائه برنامه مدیریت منابع آب در بخش های کشاورزی، شرب و صنعت از سوی ادارات ذی ربط تأکید کرد و گفت: ادارات امور آب، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و صمت باید برای مدیریت منابع آب برنامه داشته باشند، هرچند تابه حال برنامه ای ارائه نکرده اند این امر نشان گر آن است هنوز دغدغه کم آبی ندارند.

خدابخش با ذکر این که حتی یک لیتر منابع آب در سد ستارخان برای سال 1401 نداریم، یادآور شد: وضعیت منابع آب شهرستان اهر وخیم است و این شرایط با انتظار بارش رحمت الهی بهبود نمی یابد، سال گذشته که منتهی به سال آبی 1400 بود اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70درصدی منابع آب سدستارخان اهر/ ذخایر آب تا آبان کفاف می دهد

کاهش 70درصدی منابع آب سدستارخان اهر/ ذخایر آب تا آبان کفاف می دهد