مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-19فناوري

خطوط مرزی کشور چگونه رصد می شود؟


معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات نیروی زمینی ارتش، گفت: تمامی خطوط مرزی کشور که یگان های نیروی زمینی ارتش در آنجا مستقر هستند با دوربین های پیشرفته تصویری و سیستم های شنیداری تولید داخل رصد و پایش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سرتیپ دوم ایرج شاکری گفت: هیچ گونه نگرانی از حوادث و اتفاقات مرزی نداریم زیرا لحظه به لحظه رویدادهای این مناطق با پیشرفته ترین سیستم های ارتباطی کنترل و رصد می شود.

معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز این نیرو پیشرفته ترین تجهیزات را در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در اختیار دارد، افزود: تمامی حس گرهایی که در مناطق مرزی مستقر شده اند، اطلاعات را به صورت آنلاین دریافت و به سامانه فرماندهی ارسال می کنند تا لحظه به لحظه این مناطق پایش شود.

سرتیپ شاکری خاطرنشان کرد: از جمله افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که تمامی سیستم های ارتباطی توسط دستان پرتوان مهندسان جوان در صنعت دفاعی کشور و سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش طراحی و تولید می شود.

وی مهمترین مزیت برقراری و نصب سامانه های تصویری و شنیداری را کاهش نیروی انسانی خواند و افزود: از جمله اهداف دیگر این اقدام، تصمیم گیری سریع و قاطع فرمانده در حوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط مرزی کشور چگونه رصد می شود؟

خطوط مرزی کشور چگونه رصد می شود؟