مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-19پزشكي

موافقت وزارت بهداشت برای تجهیز بیمارستان های خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از موافقت معاون وزیر بهداشت برای تجهیز بیمارستان های استان خبر داد و گفت: با احداث بیمارستان شهر مود نیز موافقت شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از موافقت معاون وزیر بهداشت برای تجهیز بیمارستان های استان خبر داد و گفت: با احداث بیمارستان شهر مود نیز موافقت شده است.

محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز یکشنبه 28 شهریور با اشاره به دیدار با معاون درمان وزیر بهداشت گفت: در این دیدار موافقت تأمین تجهیزات پزشکی شامل یک دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه اکوکاردیوگرافی جهت راه اندازی مجتمع درمانی امام رضا (ع) وابسته به خادمیاران آستان قدس رضوی در شمال شهر بیرجند اخذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی همچنین از اخذ موافقت احداث بیمارستان محلی برای شهر مود خبر داد و گفت: اخذ موافقت با تأمین اعتبار دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان های شهدا قائن و امام علی سرایان، تأمین اعتبار تکمیل بخش ایزوله بیمارستان شهدا قائن، تأمین اعتبار برای ای سی یو بیمارستان طبس نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از موافقت با مساعدت یک میلیارد تومانی به بیمارستان زیرکوه خبر داد و افزود: با تأمین اعتبار یک دستگاه اکوکاردیوگرافی به بیمارستان ولیعصر و یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان حضرت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزارت بهداشت برای تجهیز بیمارستان های خراسان جنوبی

موافقت وزارت بهداشت برای تجهیز بیمارستان های خراسان جنوبی