مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-19اقتصادي

500 میلیارد تومان اعتبار برای تهیه ملزومات بهداشتی مدارس کشور اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد حسینی ظهر امروز در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل، مدیران شهرستان ها و مناطق خراسان جنوبی، اظهار داشت: آموزش و پرورش استاندارد نیازمند استاندارد سازی فضا و امکانات است لذا با توجه به نیازمند اعتبار بودن استان خراسان جنوبی برای استاندارد سازی فضا و امکانات، نامه ای در این خصوص آماده و به وزارتخانه جهت پیگیری ارسال شود.

وی با بیان اینکه برای استاندارد سازی تجهیزات عام و خاص هنرستان ها امسال اعتبار آماده است، افزود: در این خصوص نیز نیازهای استان در قالب نامه ای تنظیم و برای پیگیری به مرکز کشور ارسال شود .

معاون وزیر آموزش و پرورش به مشکل کمبود نیروی انسانی در استان اشاره و بیان داشت: در بحث نیروی انسانی نیز همیشه ساماندهی نیروی انسانی به ویژه برای مهر با مشکل مواجه بوده و کمبود نیروی انسانی و جابجایی ها مشکل است.

  حسینی تبیین کرد: بهترین راه جبران کمبود نیرو استفاده از نیروی خرید خدمات است و با توجه به نیاز 350 نیروی خرید خدمت برای استان این مسئله مورد توجه خواهد بود.

  وی گفت: امسال به طور مشخص در بحث نوسازی اعتباراتی در بحث احداث، تجهیز و نوسازی سرویس بهداشتی داریم که در این خصوص اعتباری برای خراسان جنوبی در نظر خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیارد تومان اعتبار برای تهیه ملزومات بهداشتی مدارس کشور اختصاص یافت

500 میلیارد تومان اعتبار برای تهیه ملزومات بهداشتی مدارس کشور اختصاص یافت