مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-19ورزشي

نگاه به تشکل ها و ظرفیت آنان باید تغییر کند


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: نگاه به تشکل ها و ظرفیت آنان باید تغییر کند و با این کار با توجه مناسب به تشکل ها، برون سپاری بهتری اتفاق می افتد.

- تعامل با تشکل ها، راهبرد اصلی مدیریت شهری در زمینه توسعه شبکه سازی است دکتر مصطفی ملایی با اشاره به ظرفیت بالای تشکل ها در زمینه های فرهنگی اظهار داشت: تعامل با مساجد، کانون های فرهنگی و هنری، بسیج، هیئات مذهبی، محلات، تشکل ها و موسسات فرهنگی و .

اولویت و راهبرد مدیریت شهری و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در زمینه توسعه شبکه سازی می باشد.

مصطفی ملایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم که با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فعالان فرهنگی و هنری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اولویت های ما در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مقدس قم شبکه سازی است، شبکه سازی باعث تعامل سازنده با افراد یا مجموعه های حقیقی یا حقوقی خواهد شد، که این تعامل در جهت تحقق اهداف و منویات مدیریت فرهنگی، اسلامی و ورزشی موثر است.

وی ادامه داد: در این تعامل به دنبال مقابله و حذف آسیب ها هستیم، از جمله این تعاملات می توان به تعامل با مساجد، کانون های فرهنگی و هنری، بسیج، هیئات مذهبی، محلات، تشکل ها و موسسات فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به تشکل ها و ظرفیت آنان باید تغییر کند

نگاه به تشکل ها و ظرفیت آنان باید تغییر کند